Jag är hopplös.

2011-09-15 13:27:22 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Åkte till skolan igår för att kunna vara med på den där klassfesten som sagt.
Den var astråkig och jag mådde dåligt hela dagen. På vägen hem känner jag att hela kroppen gör ont.
Duktigt av mig. Jag hostar som fan, halsen är uppsvälld, huvudet är alldeles blurrigt och jag sover hela tiden.
Mår otroligt mycket sämre nu än vad jag gjorde tidigare i veckan kan jag säga. ):
Syrran trodde jag var skoltrött, men när jag kom innanför dörren igår och hostade EN gång, så sa hon;
"Men hur du låter! Vi har såna där hosttabletter om du vill ha? ): "
Så nu tror hon på mig. Äntligen. :D
Tackar också Kotte för att hon följde med till skolan. Behövdes sällskap, som du kanske märkte. HAH

Ska i vilket fall duscha, packa, äta frukost och göra mig iordning om ett tag. Blir att åka till Söderfors i eftermiddag.
Varför? För att där kommer jag tillåta mig själv att ta det lugnt utan att ha fucking ångest.
Blir antagligen att spela tv-spel med broder, käka godis och annat onyttigt och kolla film med sis om jag orkar.
Känns som om helgen blir rätt bra måste jag säga c: 

I'VE GOT A PUCKET- GOT A POCKETFUL OF SUNSHINE
Random. Jag vill ha höstlov :@

Kommentarer

SÅ JÄVLA CHARMIG BILD :@

DIN HELG LÅTER AWESOME!

Min blir att sitta hemma och leka laban

2011-09-15 13:54:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu