It will work out. It has to.

2011-09-18 22:46:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har pratat massor om skolan och mina tankar nu i helgen. Ringde till 08orna också, vilket hjälpte. Pratade i minst en timme och fick pep-talk och skit. Pratade med syster nu när jag kom hem också. Det gick bra och jag berättade allt jag kände om att jag inte har någon energi trots att jag har viljan, om att jag funderade på sabbatsår osv. Började sen gråta. Det brast. Hon satt och höll om mig och pratade och försökte få mig i andra tankebanor och sa det att jag kan hålla ut till jul iaf, att det inte är så långt kvar och blabla. Hon vet hur det är tror jag. Det kändes lite bättre iaf. Kan gå till skolan imorgon nu. Tisdag med hoppas jag. Måste bara försöka få böckerna hemifrån som jag självklart glömde trots att jag varit där hela helgen. 

Jag har tvättat håret och är redo för sömn medan fler filmer laddas ner. Längtar till helgen. Fått ont i huvet av allt som hänt och allt jag känt, men det är inte så konstigt tror jag.
Ska kolla efter rum att hyra på blocket när jag kommer hem imorgon. Jag måste.
Men nu ska jag sätta igång en film och försöka sova.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu