I do have a picture of how I want it all to be.

2011-09-05 23:17:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Men jag kan lika gärna ta bort den, jag mår bara dåligt ändå.
-
Okej, så återigen sitter jag uppe lite längre än jag borde. Men alltså, jag är inte trött. Fan på det. Ska till sjukhuset imorgon, mamma hämtar mig på station i Uppsala efter skolan. Suck. Pallar typ inte, men vad gör man?
Ska försöka komma ihåg att köpa SJ-biljett till fredagen också. Vilket påminner mig om att mamma måste skriva en lapp om helgen... Aja.

Sitter och försöker att inte vara för... Analyserande (Heter det så?). Vill bara kunna slappna av och bli bra för en gångs skull, men något sånt kan jag ju inte låta mig själv ha tillgång till. Icke då.
Fan. Jag tänker verkligen alldeles för mycket. Kan inte någon bara slå till mig? 


Alltså, fråga inte om bilden i sig. 
Hittade den på google och den förklarar rätt mycket, så.. (y)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu