Fortfarande kallt.

2011-09-08 09:25:40 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Och det kan fortfarande bero på att jag sitter i samma pyjamas som igårkväll.
Försov mig idag. Skillz. Det här är inte bra, så jag hoppas som fan på att jag får flytta in i lgh på Lidingö till November :(  Kommer kanske längta hem som fan, men det gör inte så mycket. Får dra hem under helger.
Kom på att jag inte alls har en bra väska att packa i, för den ligger hemma hos mamma. Har jag för mig.  Så jag måste ha 2 väskor och sen byta väska när jag kommit till Söderfors. Ska göra ett stopp i Tierp också för att träffa Puppet, yeeey :3
Nu måste jag äta frukost. Och kanske klä på mig. För det är kallt.

Den 23e september skulle sitta fint nu :D

Kommentarer

Din lilla feta dissa oss bara när du va i Tierp >:

DU KOMMER INTE FÅ NÅ KAKOR AV MIG!

2011-09-08 21:37:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu