Welcome to my freakshow.

2011-10-23 18:26:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har faktiskt tagit mig an lite fotoläxa som vi har haft i en evigheters tid men som jag inte pallat med förrän nu.
Åh herregud, måste pausa SH låten som spelas, kan inte koncentrera mig på vad jag skriver... eeh. Sådärja. :'D
Har lyckats avklara 6 bilder utav 13, ca halvvägs då med andra ord. Eller nått.
Fixade självporträttsfotot också med lite blod och skorta och läskiga kontraster och sådär. Blev bra om jag får säga't själv <:
Fick äntligen användning av dom där jävla blodampullerna som legat i typ 700 år. Min mage gillade det inte direkt, men
det får jag väl leva med antar jag. Äckligt skit... ): HAHA
Trodde klockan var mycket mer än vad den är, så jag ska väl kanske sätta igång nästa X-men film då?
Men först ska jag försöka redigera lite fler bilder. Fast känns inte som om det behövs riktigt,
den under tillexempel har jag inte gjort ett skit med, hah ): Oh well.


So use your imagination
And take a look around
You are in my dream now
This is what you found

Every situation
It isn't real, it is a game
It's my disposition
I can't feel no shame

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu