Time to say good night.

2011-10-18 23:45:55 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Ibland beundrar jag verkligen mina syskon. Spelar i stort sätt ingen jävla roll vad som händer,
hur dåligt de mår och om de gråter väldigt ofta, går de ALLTID upp dagen efter för att göra det de brukar.
Ta hand om barn, sin utbildning, sitt hem, sin familj och sig själva. Jag förstår inte vart de får orken ifrån. Men är glad över att de har den.
Det är fan helt jävla otroligt... GAAAH, i love them so much it fucking aches. ♥ ):


Aja. Var väl egentligen inget jag var tvungen till att skriva, men det är sanningen, ladies and gentlemen.
Nu skulle jag vilja kolla på film, men är alldeles för trött, så ska istället sova. Sådetså. Blöh.

Kommentarer

DOM VERKAR SNÄLLA ;@

2011-10-22 03:33:41

sv; ja :C VILKA ÄR DOM LIKA?!

2011-10-22 19:17:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu