Teenage Mutant Ninja Turtles

2011-10-28 08:46:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag väcktes nyss av mina kära kottar. Mår bättre så ska till skolan för matten idag, och efter det till stan som sagt. Kommer förhoppningsvis träffa på Patrik också, var ett tag sen sist nu ):
Jag är lat så jag kommer kanske ta bussen till skolan idag. Börjar inte förrän halv 1 men ska dit för att ätaaaa, HAHAHA
Har säsong 1 av Misfits och TMNT nu, så jävla cool är jag. På skoldatorn dessutom. Så nu jävlar.
Vet att jag sagt att den andra datorn ska vara "skräp-datorn" men jag måste ju få roa mig i skolan också. Fryser som ett jävla as men det går nog över snart.
Satt uppe till ca 3 igår. Gah, jag älskar såna stunder... <':

Nä, hejdå. Nu ska jag göra mig klar och sen gå på toa. Intressant.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu