Once more, it's me and a cup of tea.

2011-10-11 00:11:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Eller, ja. Teet är kallt för syrran har något weird-ass te som egentligen inte alls är gott. Jag  dricker det bara för att det finns ):
Får be henne köpa nytt imorgon eller nåt, bwah.
Måste ta mig till skolan självmant imorgon eftersom syrran börjar 10. Men det är lugnt, då får jag lite morgonmotion. HAH
Har FOTO imorgon och borde därför komma på ett bra sätt att ta med mig min kamera, men asså... Wtf.
Har ingen kameraväska och skiten får inte plats i datorväskan, så har ingen jävla aning alls om hur fan jag ska göra, ):
I DO NOT FUCKING APPROVE.

Måste säga att jag älskar designen som fan nu, hihi <: Kommer förhoppningsvis ha såhär ett tag nu. 
Har suttit och skrivit som en jävla galning fan, but that's chill. Så jävla underbart att äntligen ha tiden över till det ♥
Jag överanvänder order "nu" och har en lunchdejt med Angelica och Therese imorgon, hooraay!

Nu ska jag gå och sova. Kommer dö imorgon annars.
(Fast sen så kommer jag komma ihåg vad vi har för första lektion och då återupptså, så det är lugnt)


You should listen to this song Bella, maybe u can be addicted with me. <:

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu