Oh sweet mother of shit

2011-10-22 22:28:30 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Känns som om jag misshandlat min skoldator just nu. Skärmen hamnade i viloläge när jag skulle slutgöra en film jag klippt ihop.
Jag bestämde mig då efter ett tag att starta om datorn med hjälp av den där söta lilla ON/OFF-knappen.
Nu kollar den igenom min dator om något är fel. Lika bra att låta den göra det. HAHA oh gosh, I suck...

Filmtittandet går mindre bra, men det ska jag fixa snart. Måste bara lägga ut den färdiga videon på yt först. Om det vill fungera.
Ska testa nu för skoldatorn är igång igen, bai <:

Kommentarer

Hoppas dina datorer äter upp dig när du sover ://

2011-10-23 12:27:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu