Nu mår jag illa :@

2011-10-14 20:16:09 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ska till S-fors imorgon för att träffa kära syster, saknar kvinnan nu fan. Ska kolla på film och sådär tror jag.
Vill så jävla gärna på bio, men har köpt way för mkt kläder och godis nu så har inte pengar ): Kanske bara är bra eftersom jag inte tror det går någon film jag vill se ens en gång.. HAHA
Andra syster klippte till håret nyss. Såg ju föfan inget :( Hade unicorn-horn i skolan idag, alla garva *sadface*

Men visstfan. Gick ju ner för att byta om. Nu sitter jag här och gillar saker på facebook + är ute på damnlol och msn.
hh... inte okej Char, INTE OKEJ.
Ska kolla på film med kryckorna på övervåningen istället. Ena drar ju som sagt till London inatt/imorgon bitti, sååå... BLÖH PÅ HENNE :(

Kommentarer

EN DAG KOMMERU TILL LONDON, DET SKA DU SE _*

2011-10-15 12:38:21

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu