i could kill myself by thinking that i'm fine.

2011-10-03 14:02:31 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Gör saker som inte är likt mig längre. Nu är det slut med det här. Fan.
Jag ska sätta mig ner och göra en lista över pro's/con's med de olika skolorna. John Bauer kommer vinna överlägset, det vet jag redan nu, men måste ändå göra det. För att övertala mig själv liksom.
Kan inte äta som jag brukar bara för att jag mår dåligt (nej, ingen jävla ätstörning bara därför, var inte så att jag sa att jag blir äcklad ), så måste nu ta tag i dessa jävla problem jag har. Usch jag orkar inte, men har inget annat val.
Har pratat med moder min och det var hon som fick mig att inse detta. Mitt jobb i 9an går bara till spillo om jag tvingar mig själv till något jag inte orkar och slutar helt, inte om jag byter till en annan skola som jag gillar.

Har ont i hela jävla kroppen och är trött nu, antagligen för jag gråtit som ett as den senaste timmen.


Gigantisk jävla bild. Orkar inte ändra. Hoppas låten under syns. Nu ska jag sova ett tag.


Kommentarer
Bella

hun hun hun, don't cry. You'll solve this, so go eat zum satsumas :D Annars kommer jag också börja gråta. Vi får ta en slägga och trasha sönder dessa vägger vi springer in i vilken håll vi än vänder oss åt.



PÅ ALLVAR NU.

2011-10-03 20:02:32
Bella

sv;

It's beacuse it is Cain.. k7

2011-10-04 09:01:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu