Gjorde mina vänner till Zombies i tisdags, vanligt sådär.

2011-10-27 14:44:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter och äter frukost sådär halv 3 på dagen och lyssnar på musik. Sov till ca halv 2. Känns duktigt.
Men, är man sjuk så är man helt enkelt. Bestämde mig för att åka hem igår efter det att jag fått värktablett och vilat hos sköterskan.
Jag kände mig lite sådär halvt döende, men det är lugnt. HAHA
Har i vilket fall lyckades jag göra klart bildläxan igår kväll. Blev rätt nöjd med några av bilderna medan resten... eh, ja.
Fick dock reda på idag att jag inte behöver vara klar förrän tisdag efter lovet. Duktigt. Fast nu slipper jag ju iofs stressa.
Har fixat disken och ska dammsuga om ett tag. Vi får se om min kropp och mitt huvud pallar det, annars får jag väl vila ett tag till helt enkelt.
Det är fan helt sjukt att det är torsdag idag... Jag åker om fyra dagar! 3 år sen jag lärde känna människan, så det är fan på tiden nu.
Ska ta och ringa moderskapet mitt nu och fråga om hon kan skjutsa på måndag, gissar på att tågen inte går jäms med bussarna.
Efter det ska jag kanske gå till konsum och köpa en ny chokladbit, men bara kanske *host* :D




Nu får jag damp. Måste bara göra om typsnittet på bloggen. GAAAAH *pulls hair*

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu