AWOLNATION. ♥

2011-10-08 11:30:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade 11. Somnade ju typ 3, så det är bra ändå. HAHA
Ska strax käka frukost och gå ner och duscha, blir att ta 14:20 tåget från Gävle och sen till Bella.
Måste packa också, men det går nog snabbt. Hoppas jag. Tror jag.
Anywaaaaay, så trivs jag som fan på skolan (och nej, det är inte bara för att jag fått grejer >: ).
Maten är hur god som helst, inget jävla Sodexho. Japanskan kommer bli awesome, även om vi bara är 4 pers.
Har folk där jag känner, och kommer förhoppningsvis lära känna fler snart.
Det enda som fattas är väl egentligen den sista kotten i gänget, men vi får väl helt enkelt träffas efter skolan ist >': 

Vill typ skriva nu. En massa. Har lagt in celtx-dokumenten på ett usb så jag kan lägga in dom på skoldatorn också.
För nog fan ska jag skaffa celtx till den med. Utan det så dör jag. HAH




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu