As long as it all ends well.

2011-10-27 21:30:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter med choklad och undrar om jag borde kolla på en film. Känns som en bra ide.
Ska fira faderskapet på Söndag, så jag stannar i bruket under natten i hopp om att
mamma kan skjutsa mig på måndag.
Jag behöver nya jeans *besatt*. Ska nog fan försöka hitta ett par imorgon efter skolan.
Borde kanske inte, men byxor är fan något man alltid behöver, så klaga inte på mig ):
Ska hålla mig borta från asseccoar-avdelningen samt hängslena.
Ska inte och borde inte köpa ett par till trots att jag vill.
And oh, om någon vet hur mycket en töjning påverkar en i framtiden så berätta är du snäll ): 
Vill töja men är osäker på om det kommer vara så hängigt och fult även i framtiden när jag tagit bort det, trots att jag bara ska ha typ 1cm eller något sånt..


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu