It's never what we believe

2011-11-27 22:07:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Okej, så jag har fixat... Inte ett skit har jag fixat. Har läst lite ur svenska-boken och kommit på en idé till fotolektionen, but that's just about it. Har SO (dock så får jag skriva det på lektionen imorgon, vilket jag ska) att göra också, men... Sen är jag nog klar? D: Känns som det är så mycket mer, men det är det nog fan inte. Kan inte fixa svenskan förrän efter tisdag iaf, även om jag vore klar med boken. Jovisstja, japanska har jag, får ta att plugga lite sånt imorgon (kan ju intala mig själv att det kommer hända iaf).
Har knarkat Oblivion i flera dagar nu, gaaaah ♥

Jag känner att min kropp verkligen börjar ge upp nu, hah ): Seriously, jag får asofta hjärtklappningar (även om de inte är lika ofta nu som förr) och jag känner hjärtat hela tiden, dessutom har jag ont mellan mage och bröstkorg med. Känns inte alls kul. Speciellt inte med tanke på att ryggen är helt åt helvete den med. Borde väl prata med mamma om att jag inte alls mår speciellt toppen fysiskt sätt, men det känns inte så väldans viktigt just nu. 

Skola imorgon. Fan vad jag hatar söndagar. Inte just för det med skolan dagen efter, men just för att jag tror att det kommer vara åt helvete. Måndagar är inte så jävla dåliga, när ska jag lära mig det? 

And oh, right! Har fått i uppgift att vara fotograf på systers bröllop, så jävla awesome egentligen :'D Har tänkt lite till och från på vadfanihelahelvete jag ska ha på mig, men har bestämt mig för att vänta och se. Det är inte alls säkert att jag kommer vara lika lost när det väl kommer till att välja som jag är nu, så varför få ångest nästan ett helt år i förväg? Nej, jag har nog att tänka på redan, dammit.
Har packat ner lite köks-prylar som jag fått av Angelica och Patrik till lägenheten idag också, så vi får väl se om det blir inflyttning till december eller januari (snälla be för att det blir december, vill ha eget ställe nu!).
Oj jävlar, det blev en del skrivande detta... HAHA. Oh well <:

Oh det snöade idag ♥
Synd bara att jag inte fick till bra bilder >:

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu