it takes two to whisper quietly.

2011-11-16 22:15:34 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Skulle vilja ha lördag och jullov nu, tack. Det vore helt underbart. Idrott imorgon och jag är lite smått jävligt förvirrad på vart jag ska, men det löser sig. Har sjukt ont i ryggen och kommer antagligen inte vara med ändå, kommer komma sent men huvudsaken är väl egentligen att jag går dit.
Har gått ca 3 veckor utan att jag kunnat sova ordentligt. Är trött utav bara helvete men så fort jag blundar för att somna så blir jag pigg igen. Kan inte slappna av för fem öre, trots att jag verkligen försöker att bara ligga där och tänka på annat. Börjar bli jävligt less kan jag säga. Kroppen kommer inte palla med snart.
Nej... Usch och fy fan vad jag vill ha lördag nu. Vill kolla på den där jävla lägenheten så jag vet vilken det blir jag faktiskt kommer flytta till. Den jag var och tittade på igår var väl okej den med, men sovalkovet i den andra är det som intresserar mig, hah ): 

Nej, måste försöka somna nu. Kommer fan inte vara mänsklig snart om jag inte får den här jävla sömnen..


Kommentarer
Bella

Jag tycker att vi ska baka lussebullar och ha värsta juligjul stämningen snart, även fast det inte ens är december! >:



OCH VÄRSTA PEPPARKAKSHUSET?!

2011-11-19 22:09:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu