Nu är jag trött som en jävla gås.

2011-05-10 23:29:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gjorde no-prov efter skolan idag. Fick 11 g poäng och 7 va g. Rätt okej för att ha pluggat endast under dagen. Kommer dock störa mig på det och vilja göra om på tisdag för att försöka mig på ett VG, men måste ju ofc ha lärt mig börja plugga då.
Lyckades skriva bilduppsatser idag iaf. Och läste spanska i typ 5 minuter, HAHA
Gosh.. Var alldeles för trött. Och just nu håller jag fanimej på att dö. Så det blir sova för min del.
Och goshx2 vad jag hoppas att min telefon har kommit in imorgon... Vill ha den nu, även om jag kommer klaga på den om en månad eller 2 (y)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu