Mousserande druvdryck

2011-05-04 23:13:01 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Somnade vid 5 och vaknade igen vid halv 10-10. Duktigt där :D
Men det behövdes kan jag säga. Och eftersom jag inte kommer äta imorgon är det näst-bästa att sova.
Dissikerade grishjärta och en lunga igår på NO'n. Tror jag var den enda som inte blev äcklad av det, jag tyckte det va coolt. HAHA
Har nyss duschat och sitter och käkar nu, tröttheten börjar komma tillbaka, MWAH.
And oh right, kan kolla på Durarara nu :DD

Kommentarer
Angelica

Fan vad coolt! när ska vi cuta grishjärta och de :Ö

2011-05-04 23:41:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu