jamen sådär snabbt dåva

2011-05-24 07:14:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Klockan är 10 över och jag ska ut strax.
Idrott idag. Efter NO-provet. FML :)

Tror verkligen att jag börjar bli sjuk nu. Känns som om jag har rakblad i halsen. Trevligt värre det där. Blir nog lagom till avslutningen så jag låter som ett och annat sär när jag sjunger. fmlx2.
Jag vill skriva utav bara fan, men har ingen inspiration alls och är cpstressad. Jag får ta ut det i rp med några bästa typ... nästa vecka eller så, så blir det nog bättre. :3

Nej, nu måste jag nog gå och faila stort i skolan. Baii

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu