It's that picture you keep playing that's causing your tears.

2011-05-15 20:29:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag orkar inte längre med att sitta och känna såhär.
Har antingen för många känslor eller inga alls. Aldrig något mitt emellan och det tär på mig utav bara fan.
Busschauffören sneglade på mig hem idag för jag började nästan gråta flera gånger, han såg det antagligen. (Och sådär by the way utifall ni inte visste; jag gråter aldrig, ALDRIG, bland folk. Tror inte en enda av mina vänner sett mig gråta. Ask anyone. Kan säga att det till och med känns  svårt att skriva det här jävla inlägget fastän jag känner att jag måste.)
Slängde mig på soffan när jag kom hem och grät efter att ha kollat så att ingen annan var hemma. Pratade med mamma senare och hörde återigen att farsan betett sig som ett svin. Härligt. Allt samtidigt gav mig en panikattack som jag inte fått på flera år och jag grät så jag inte kunde andas.

Går inte att förklara hur glad jag är över att jag är ledig imorgon...

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu