It all started with a Big Bang!

2011-05-01 22:24:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Samma gamla vanliga söndags-ångest. Jag dämpar den med Big Bang Theory och sms.
Ska antagligen sova snart men, tja, jag vill helt enkelt inte. Som vanligt kommer det antagligen sluta med att jag går och lägger mig vid sisådär 1-2 och vara cptrött imorgon ändå.
Jaja, det är 1månad kvar i skolan på ett ungefär, det klarar jag av. Det vet jag att jag gör. På ett eller annat sätt... Kommer bara ha sån grav ångest över mina otroligt låga poäng. Bajs. 

Nej, det här med skolan kan gå och krypa in i ett hästarsle, godnatt.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu