What happened to the cape that I used to wear?

2011-03-28 07:16:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Av någon anledning gick jag med på att bli väckt av Amanda idag, haha. Gick upp halv som jag borde göra varje dag och hann därför med att i lugn och ro äta frukost. Sitter med min tekopp just nu och ska snart ut till bussen.
Mitt hår är väl lite sådär felfärgat, men jag gillar det. Tror jag ska behålla det såhär ett tag till faktiskt, innan jag bleker igen för att färga det lila... <: 

Jag är verkligen otroligt trött på skolan nu och orkar knappt gå dit längre. Som tur är är det inte ens i närheten av hur det kändes förra året, vilket jag är glad för. Det betyder att jag kommer kunna klara av att faktiskt gå till skolan och inte slacka efter allt för mycket. För det har jag verkligen inte råd med.
Ska göra labb nu när jag kommer dit, efter det så får vi se hur jag mår och om jag klarar av att vara kvar. Önskar att remissen kunde skickas till Uppsala snart, pallar inte med att gå runt med den här magvärken längre. Pallar inte att det ska förstöra mina studier... -.-'

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu