Sandwich icecream

2011-06-07 22:48:29 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Mamma har tagit min dator. Elak. Går igenom lite innan jag ska lägga mig nu, astrött vafan.
Dock förstår jag inte varför människan ska sitta och kolla så fort jag ändrat sida?! What the hell is up with that? Okej, inte så att jag har nå hemliga sidor direkt, men hur kul är det när folk glor på vad man gör? ): 

Blir upptagen i stort sett hela dagen imorgon. Blir städa i skolan, nå speciell lunch med 9orna, träning i kyrkan och när jag kommit hem drar jag, mor och Sofie till faster min för Fia ska fixa naglarna till avslutningen. På kvällen ska jag till kyrkan igen för solisterna ska träna. Ahh... shit. Jag ska sjunga. Why am I torturing myself like this? ): PEPPA MIG VAFAN

Har iaf testat honungstvätten nu, så vi får se hur det blir efter några tvättar. Nu ska jag borsta tänderna och sova, g'night ppl!


Kommentarer
Bella

pepprar sönder med pepp

Honungstvätt? D:

HAHAHAHHA BILDEN.. .<3

2011-06-07 23:39:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu