Just sittin' on a train. Chillin'. As John.

2011-06-05 10:53:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter på tåget till Uppsala. Igen. Har den här gången med mig datorn eftersom det blir att fara hemåt när uc är slut. Det har varit helt underbart, synd att jag mått dåligt exakt hela helgen bara. Gick upp vid halv 8 imorse för att ta 10:25 tåget och missade helt att äta frukost idag, gick runt och städade och plockade iordning hemma hos syster istället. Fan. Får väl gå mot centrum och köpa en cheeseburgare eller något innan jag går mot UKK, kommer antagligen att behövas eftersom jag inte är den mest roliga personen när jag är hungrig och trött. Mensvärk har jag också, uh...

Har nog inte hittat så mycket på uc egentligen. Har köpt ett par hörlurar och en pandamössa, men mer än så är det inte (förutom mat). Lite smålame sådär, men det är okej.
Var cosplayvisning och sketcher igår. Förstår varför Norrländsk Cosplayfront inte får delta i själva tävlingen längre, dom är helt jävla underbara! Var en grupp som gjorde typ ett Mariospel, kommer tyvärr inte ihåg vad dom heter. Men helt underbart var det. 
Bella hoppar på tåget när det kommer till Tierp nu snart, yääy! Hon får vara delaktig i en del av awesomeheterna iaf <:
Måste prata med någon om avslutningen också, har biljett in nämligen men ingen jag vet ska dit, HAHA fail...

Så, uppdatering ftw. Nu ska jag fan stänga av datorn och lyssna på musik istället. Ciao!

Kameran gick ju tyvärr sönder igår, så det blev inte ens hälften av de bilder vi skulle ha tagit, men vi får fota med mobilerna idag och sen får jag väl snatta kort av kompisar och så <:
Bilden är från igår, bara för att ha någon att lägga upp liksom sådär.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu