Here comes the rain again. And again. And again. And again...

2011-06-21 01:10:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


<center>Bestämde mig för att åka och bada med <link>IcHhigo</link>, gick värre än planerat :(
Kom till pappa för att tanka och då började det smådugga lite,
"det går mot uppsala så det är lugnt" tänkte vi och körde vidare. Yeah right.
Efter 20 minuter öste regnet ner och vi var dyngsura innan vi ens kommit fram.
Vi tänkte bada ändå, men hey guess what? Moder natur bestämde sig för att hata oss lite och det
började fucking åska. Great. Så jag ringde till farmor o farfar och vi åkte dit istället för att värma oss.
Fick låna asmysiga flanellskjortor av farfar och vi drack te under en filt och åt kakor o bullar framför tvn.
Slutar dock inte här. Nejnej. Tur kan man inte ha. På vägen tillbaka så gick vi och doppade oss, naiva som vi är.
Började självklar regna när vi var på väg därifrån och vi blev återigen smicksura.
Har försökt värma mig i över en timme nu men fryser som fan.
Okej att jag fucking älskar regn, men inte när jag ska badaa </3
Det var min dag. Puss på ingen och inget :( </center>

Bestämde mig för att åka och bada med Angelica, gick värre än planerat :(
Kom till pappa för att tanka och då började det smådugga lite, "det går mot uppsala så det är lugnt" tänkte vi och körde vidare. Yeah right. Efter 20 minuter öste regnet ner och vi var dyngsura innan vi ens kommit fram.
Vi tänkte bada ändå, men hey guess what? Moder natur bestämde sig för att hata oss lite och det började fucking åska. Great. Så jag ringde till farmor o farfar och vi åkte dit istället för att värma oss. Fick låna asmysiga flanellskjortor av farfar och vi drack te under en filt och åt kakor o bullar framför tvn. Så jääävla mysigt det var <3 <':
Men det slutar dock inte här. Nejnej. Tur kan man inte ha. På vägen tillbaka så gick vi och doppade oss, naiva som vi är. Började självklart regna när vi var på väg därifrån och vi blev återigen smicksura.

Har försökt värma mig i över en timme nu med snart en tredje kopp te och mat men fryser som fan. Okej att jag fucking älskar regn, men inte när jag ska badaa </3 Jaja, glad över att jag inte satt inne ialf.



Funderar by the way på att färga mitt hår svart igen. Do I want to?

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu