couscous

2011-06-22 11:43:58 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ville typ döda någon igår när mamma ringde och väckte mig efter 20 minuter och frågade om jag kunde vara barnvakt under kvällen tills Linda kom tillbaka. Hon skulle till sjukhuset med Zander, så jag hade ju liksom inget val. Men att vara barnvakt efter att ha sovit sammanlagt 20minuter under en tid av 30h vakenhet, så var det ju inte direkt något jag grät glädjetårar över. Snarare bara att jag grät. Nästan. Kände mig så jävla egiostisk, men det blev bättre sen när Carina och Pappa kom istället, då fick jag åka hem och sova. THANK YOU!

Vaknade 10 imorse och har sen dess... Ätit och tvättat. Och suttit här som något jävla fån. Borde väl egentligen städa och shiez, men det gör jag nog lite senare när mina ögon inte känns som om dom vore fulla med grus.
Ska hem ikväll och packa och lite så. Angelica kommer sova kvar så vi lättare kan ta oss iväg imorgon c: 

Jag kan inte hjälpa det, men det mesta känns som om det är riktigt bra just nu. Är bara det att jag behöver boeende i Stockholm, sen är alla mina bekymmer så gott som borta. MWWAAH vad skönt det är ;__; 

Nej, nu måste jag väl egentligen försöka göra något. Typ... Fortsätta skriva på min story, HAHA. Nej... Ska städa upp lite nu, SEN kan jag skriva :D

Kommentarer
Natalie - Country music fan http://nataliedahlberg.blogg.se/

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. Kram

2011-06-28 00:50:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu