GayCon - 01

2011-07-03 17:15:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har gjort saker i 2 veckors tid nu. Är det okej om jag sover i nån månad? HAHA
Örebro, bakat, Grönan, Surpriseparty/GayCon och en jääävla massa buss, tåg och ännu mer stress. Inga tabletter har jag heller så har under dagen rådött flera ggr om. Hittar inte mina glasögon och huvudet värker som en jävla rockkonsert, aj.
Ska kolla lite filmer nu och blir tonfisksallad från Pizzan sen (ingen jävla hurtbulle jag inte, men pizza 5 dagar irad känns lite sådär lagom tröttsamt, HAHA) och efter det blir det ännu mera film :D

Jag ser by the way jättelesbisk ut i denna tröja, HAHA. T-shirt med avklippta ärmar ftw. XD


Canadian Gay week
-giggle- <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu