blach

2011-07-03 23:01:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Börjar bli riktigt jävla trött på våran lägenhet nu så det finns inte.
Jag skulle vilja säga att jag hjälper till att fixa den, but I won't lie. HAHA
Men iaf.. Jag har inte varit hemma på 2 veckor och det ser ut som skit. Jag tål inte att vara här. Mamma har jobbat natt och det finns vissa här som inte tar tag i det riktigt heller... :T
Jag åker till Carinas lägenhet igen på tisdag när jag är klar med barnpassningen på kvällen.
Jaja, jag är trött på så jävla mycke saker här nu så jag tror jag kräks... Jag orkar inte ._.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu