Vintern gör mig trött.

2011-01-17 16:35:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag tror det är vintern iaf. Eller så är det helt enkelt det faktum att jag arbetar som jag borde gjort sen 7an i skolan nu. Det känns skönt att känna att jag kan höja mina betyg på det här sättet. Det känns bra.
Har gjort ett förprov för nationella i svenska. Eller tja.. Det var ju liksom det nationella från -09 vi fick skriva. Vi hade 80 minuter på oss, jag lyckades på 43min utan att stressa. Känns ju faktiskt lite små-awesome sådär :D
Jag tror jag kommer få VG i SO'n också förresten, iaf om jag fortsätter som jag gör nu.

Ska sitta och läsa nån fanfic jag fick av Sam nyss, men som sagt så är jag äckligt trött så vet inte om jag orkar fortsätta längre just nu. Vet inte vart mina glasögon är heller så det gör väl inte saken bättre direkt.

Ska sova någon timme nu eller kolla på film tror jag, orkar knappt hålla ögonen öppna längre, haha D':
Ciao. ~~

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu