Söndag.

2011-01-16 16:40:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Lyfte på röven och lyckades ta mig ut för att springa för någon timme sen.
Det var väl rätt så skönt, dock blev det jobbigare med tanke på att jag var tvungen att spänna kroppen hela tiden för att inte halka... SVINHALT!
Ramlade faktiskt en gång, nu har jag ont i handflatan... haha. Duschade när jag kom hem, trodde jag skulle dö när jag kom in.
Ska fan fortsätta med joggningen närmare våren när isen är borta, måste få upp konditionen! D':

Ska fortsätta kolla på filmer nu. Just nu är det Evil Angel och jag måste väl säga att hittills lät den bättre än vad den faktiskt är... Vi får se när den är slut vad jag tkr (y)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu