Sitter fortfarande hos syster.

2011-01-08 18:51:44 / 7 kommentarer kommentera inlägget?..


Och är helt ärligt bara glad över att ha henne hemma. Att hjälpa henne med barnen nu gör ingenting.
Fick låsa upp telefonen av mamma för att kunna sitta och smsa dessutom :D

Sitter återigen i banorna om att klippa mig. Denna gång kortare än innan.
Har suttit och velat ett bra tag nu, eftersom jag varit osäker på om kort hår skulle få mitt face att se större ut.
Men vafan... Hur länge ska jag hålla på såhär egentligen? Det är ett nytt år och varför inte försöka sig på ett klipp och bli riktigt jävla säker nu när jag redan har ett nytt 'smeknamn'? Nej, jag kastade bort tankarna om om jag skulle se större ut och skickade iväg ett mejl till syster min och frågade om lockarna istället.

Nu jävlar är det jag som ska bli stark, på riktigt den här gången.
--
 
Inte säker på om jag vill ha det exakt sådär. Men längden och hur håret ligger vid hennes tinning är i stort sett så jag tänkt mig.

Åsikter? c:


Kommentarer
FowZie ♥ ~ felicia aulén http://feliciaaulen.blogg.se/

sv; jag bor i e-tuna. haha :) men jo.. jag vill inte bara googla, för då kan man bli totallurad på löshåret (A)

2011-01-08 21:53:02

håret svar: JAJAJAJAJAJAJAJAJA DO IIIT!! <33 haha nejmen srsly jag vill också ha sådär. men mitt face skulle veerkligen se asstort ut. men dt kommer inte ditt D:! do it ffs >.-

2011-01-08 23:58:38
FowZie ♥ ~ felicia aulén http://feliciaaulen.blogg.se/

ska åka till sthlm o köpa ;D

2011-01-09 05:15:27

tycker att frisyren är gaaalet snyggt!! :D

2011-01-09 12:15:46

hej, just nu pågår en dagens blogg tävling hos mig! så kika in och anmäl dig! :D

2011-01-09 14:48:55

hej, just nu pågår en dagens blogg tävling hos mig! så kika in och anmäl dig! :D

2011-01-09 14:49:18

samma här! för några år sen klippte jag mig kort och tänkte fan vad snyggt! blev väldigt nöjd tills jag fick ta tag i all fixning med håret, för jag har också sådär lockigt/vågigt och det var sjukt mycket jobb. för skulle jag gå ut utan att platta det så såg jag ut som ett freak haha xD jättejobbigt!

2011-01-09 15:10:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu