Örebro.

2011-01-29 10:34:45 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Dit åker jag om 2 veckor. Fredag-Söndag. Jag kan inte sitta kvar här just nu och få ångest, panik, oro och stress över skolan så fort någon nämner ett relevant ord.
Bästa Melinda börjar förstå hur jag fungerar lite granna nu tror jag, haha.
Och bästa mamma betalar tågbiljetterna. <3
Ska beställa dom senare idag när vi vet att allt är okej i Örebro, så allt blir checkat en gång till.

Anyway... Vaknade ovanligt tidigt idag. Vid 10. Rätt skönt faktiskt, då vet jag att jag inte vänt på dygnet.
Sitter just nu och lyssnar på MCR, tror jag börjar bli lite besatt. <3
Ska städa lite senare hade jag tänkt, orkar typ inte, men måste. Kanske får besök senare ;> 


Kommentarer
Melinda

Jag alltid bäst ;$<3

2011-01-29 17:09:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu