nomnomfrukostnomnom

2011-01-21 11:44:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Kunde inte sova igår. Var jävligt trött men det gick verkligen inte. Så jag gick upp och kollade på tv, mamma frågade hur det var och jag sa att det var bra, att jag var trött, borde jag kanske inte svarat som det var?
Skitsamma nu. Fick en tablett som hjälpte mig slappna av och sen gick jag och la mig. Somnade efter kanske 20 minuter. 

Gick upp 10 idag. Eller... Jag hade ställt klockan på 10 men jag gick upp 10:30 8D
Duschade typ hur länge som helst och nu sitter jag här som en jävla zombie och vill sova igen. Kan dock inte eftersom jag måste fixa håret och äta frukost innan jag åker till Tierp för att hämta grejer i skolan (which btw nyss påminde mig om att jag måste ha med mig skåpnyckeln, HAHA) och för att möta Angelica.
Blir att kolla på filmer hemma hos henne ikväll. Och ja jag vet, jag har varit sjuk och det är jag antagligen fortfarande. Men sitter jag hemma en dag till vet jag inte vad jag gör..

Nu ska jag äta frukost och kolla på sista avsnittet av spn (säsong 2 that is). MAAAAH hur ska jag överleva?! 3e säsongen har jag ju inte än D':


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu