I need a massage...

2011-01-28 19:00:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag är så jävla trött. Fyfan för skolan, tack och lov så är det helg nu och jag orkar verkligen inte göra något i över huvudtaget.
Var duktig och gick hem från syster idag och sprang faktiskt några meter bara för att jag hade lust, yay me?
Jag vill göra ny bloggdesign, kolla på SPN och läsa, men jag orkar verkligen inte... SHOOT ME

Mina råttor lämnar mig i helgen också, jag kommer sakna min lilla hona men det är ingen ide att ha dom kvar..

Måste ha nya tröjor märkte jag idag, de flesta jag har ser hemska ut med mitt awesome hår, HAHA. Så den 20e feb drar jag in till uppsala. 

Nu dör jag. Hejdå. *sover*

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu