Hello there emo-kid.

2011-01-26 21:19:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Klippte och färgade håret igår. Nu ser jag lite ut som en pojke i huvudet, men jag älskar't!
Det va längesen jag var såhär nöjd med mitt hår om jag ska vara ärlig. Det är så enkelt, så snyggt, så kort, så svart, så okrulligt och sååå ... emo? :D
Passade faktiskt på att köpa en ny plattång när jag ändå var i farten, den jag har är ju värdelös och den enda bra vi har är mammas - som jag inte orkar hålla på att låna hela tiden. Bättre att ha egen och eftersom det var rea och billigt så... why the hell not liksom? 8D

Jag va trött nyss, men det försvann lite. Borde kanske borsta tänderna och gå och lägga mig, har ju trots allt prov imorgon.. fysik.. pallar inteeeeeee. Men vem fan gör det egentligen?

Jaja, orkar inte skriva en massa skit längre. Ska plugga igen med angelica på coop imorgon, normala är vi.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu