Fortfarande näringslös.

2011-01-20 16:09:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Och det stör mig som fan >:
Det jag hatar mest med att vara sjuk är att jag verkligen inte har någon energi i över huvudtaget. Och med ingen energi så menar jag verkligen att min kapacitetsförmåga ligger på ett sträck under 0.
Jag kan inte smsa, inte chatta, inte skriva, inte kolla film, inte äta, inte resa på mig för att kolla om någon är hemma, inte prata.. Jag blir frustrerad utav bara fan för jag har 3 SO-uppsatser jag måste göra, men jag kan inte. Inte ens när jag väl börjat med någon kommer jag kunna fortsätta. Andas konstigt gör jag också, så jävla DÖD jag blir när jag blir minsta lilla sjuk...
Fast jag har ju varit duktig på iaf en sak; att äta skitsaker jag egentligen inte är sugen på. Jag blir så jävla trött på mig själv och äcklad över att jag inte kan sluta äta godis när jag inte ens vill ha. Nu mår jag illa som ett svin... SKÄRP DIG CHAR! >< 

Aja, Ska försöka tvinga mig till skolan imorgon i hopp om att jag mår bättre, har ju faktiskt lyckats äta macka och kolla på spn idag istället för att bara ligga och glo på en vägg. Dessutom så vill jag kolla på filmer och vara ännu mera onyttig med Angelica imorgon, för då är det fredag och då får jag,  hah >:

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu