Can't breath properly.

2011-01-31 18:00:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Stannade efter skolan idag. Det är helt sjukt att en person har sådan effekt på en.
Jag gillar dig verkligen, men just nu känns det fel på något sätt... Är det för att jag har sånt kasst självförtroende atm?
Jag vet inte... Hoppas nästan att det är på grund av det, annars vet jag inte riktigt vad som är vad längre.

Skolan är väl inte direkt jobbig just nu, men det är jobbigt att gå upp 6-halv 7 varje morgon, jag har liksom inte sånt sinne, haha.
Kände idag igen på kemin på morgonen att jag har ont i hjärtat då och då igen, o nu idag innan jag åkte hem hade jag som en kniv i sidan, det gjorde så jääävla ont... Har fortfarande en aning ont, men jag sitter nu så det är okej.
Funderar på om jag kanske ska göra iordning nudlar, sätta i en film och smsa och hoppas att det blir bättre tills imorgon? För jag hoppas verkligen inte att det är pga magkatarr eller liknande, hatar att känna hugg i hjärtat hela jävla tiden.. Skittabletter säger jag bara.

This text probably did not make any sense at all, but neither do I.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu