Sitter i skogen

2011-02-23 10:53:36 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Och det är en helt underbar känsla just nu.
Måste dock lämna stället snart.. vill verkligen inte. Ska på begravning (fråga inte) och efter det blir det hem till bruket igen. Förhoppningsvis sover jag här en natt till, men jag vet inte.

Var till uppsala igår (rätt skönt att jag bara är magsjuk en dag :D ) med Bella och Angelica. Hittade ett par jeans och en skjorta. Rea<3. Köpte en liquid eyeliner också, den jag har vill inte samarbeta riktigt.

Måste fixa grejerna nu, farsan står typ utanför och gasar och har sig, haha. Biljävel. Lite ironiskt att en bilmekaniker inte alltid har en fungerande bil, eller?

Kommentarer
Marjorie Diaz S. http://diiiiaz.blogg.se/

svar:)

aha okej pain :/ hoppas det blir bättre!

jaa har inte hittat de än :(



kraam!

2011-02-23 16:40:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu