Det ligger mjukisbyxor på mitt golv.

2011-02-10 14:12:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Är nu snart klar med nationella proven i svenska. Det är ganska lätt, så det har väl inte varit så värst jobbigt förutom idag när vi hade provet i 3 timmar. Härligt (y)

Tror jag packat klart det mesta. Ska börja göra klart dataväskan också, så det bara är att lägga i laddare, dator och internet-usb där senare ikväll.
Har jag sagt att det ska bli underbart att få komma bort under helgen? Mjo, sisådär 7 miljoner ggr va?
Blir hämtad i skolan imorgon vid halv 12, moder min skjutsar mig till Enköping där jag sen tar tåget vidare vid 2. Ska bli mys att fika med mor och syster min innan jag drar iväg.

Ska kanske söka till nån skola i Örebro också, men det är bara någon tanke jag har för tillfället. Inget jag är säker på.

Nu ska jag fortsätta med att göra klart för imorgon, sen ska jag duscha för att sedan kunna gå igenom resten av dagen med att kolla på Spn. <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu