-

2011-02-02 21:45:31 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag önskar jag kunde förklara för dig hur det känns när du pratar om sånt där.
Om sånt där jag önskar att jag också kunde göra.
Om sånt där jag önskar att folk tänkte om mig.
Jag älskar dig, som vän. Men sånt här tynger ner mig, även fast jag inte vill.
Jag hatar mig själv för jag inte kan inse att det inte är på det sättet du menar.
Det är inte på det sättet som jag tror det är.
Du vet inte hur det är att vara i den här situationen, för du har aldrig behövt.
Du har aldrig haft det här problemet, och även om jag vet att det inte är ditt fel,
så kan jag inte sluta tänka att jag önskar jag vore som dig.
Jag vill inte att du pratar med mig om sånt där, det får mig må dåligt.
Det får mig att tänka och för mig är det aldrig bra.

Du vet antagligen inte att det här är riktat till dig, men jag hoppas du förstår det ändå.
Utan att jag ska behöva prata med dig om det..

Förlåt. Men det får mig må jävligt dåligt..

Kommentarer

Sv: Awh! Det beror nog på vilka kläder du menar men de flesta är faktiskt köpta på H&M, har lite från JC och Åhlens också såklart. :) Det är inte så ofta som jag köper från andra affärer!

2011-02-03 23:36:58

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu