these flowers don't belong to me

2011-12-25 23:28:43 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


God jul i efterskott till.... Typ inga. HAHA
Sitter fortfarande hos broder, trots att det är söndagkväll. Blev 2 nätter mer än vad jag planerat från början.
Har haft det rätt okej måste jag säga. Varit lite nere idag då och då, men det har gått över lika snabbt igen. Kan dock inte sluta tänka på hur det blir över nyår.. Kommer vara riktigt underbart på ett sätt att få vara i göteborg och att äntligen få vara på ett ställe där inte en jävla massa människor behöver tvinga ur mig ett leende var tredje sekund (och även att få slippa folk som frågar hur jag mår, seriously, börjar tröttna nu), men på ett sätt så är det trots allt under nyår. Jag får försöka göra the best of the situation helt enkelt, hade trots allt inte varit en högtid om vi inte gjort det till en.
Nu svamlar jag på bara och knappt ens jag fattar vad det är för skit jag skrivit :'D börjar bli en aning trött så ska väl sova. Eller... Ska starta en film och somna till den, men w/e. Imorgon blire SPN med kottarna och förhoppningsvis regnbågskaka <3
I luv you gaiz.

Kommentarer
Bells

i bet u h8 me nao, cuz u didn't get any cake



>;

2011-12-28 01:30:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu