Nonetheless

2011-12-13 01:26:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tänkte göra ett inlägg på engelska. Igen. Brain.
Vaknade, kunde inte prata och åkte till skolan och gjorde provet. Vet inte om det gick bra eller åt helvete, men jag skrev rätt mycket på de frågor jag väl svarade på så jag hoppas det går bra. Åt gröt och tog sen tåget till Tierp för att träffa lite awesome människor sådär, det var skojj c; Somnade vid 18-tiden när jag kommit hem och vaknade ca 23. Klockan är nu 01:22. Trodde jag behövde sömn för halsens skull eftersom te inte fungerade, men näe. Mår fan värre nu än jag gjorde innan, så vi får se om det ens blir skola imorgon. Jag får maila fotoläraren om instruktioner helt enkelt.
Undrar kanske om man skulle behöva kolla upp halsmandlarna ändå? Blir ju trots allt såhär i stort sätt varje gång jag blir sjuk, så det kanske är lika bra ._. 

Other than that så ska jag köpa en Ravenclaw halsduk när jag väl kommer till götet och jag trivs fortfarande i mitt röda hår, fuck yes. Nu ska jag fan försöka sova igen, är nästan lika trött som innan. Kan jag inte somna får jag väl kolla på Up och dricka julmust och käka pepparkakor och knäck eller nått. Julmys sådär för en forever alone'are mitt i natten.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu