let the siren sound, I'm ready to fight.

2011-12-05 14:17:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter i skolan trots att jag slutade för typ 2h sen. Lame. Ska på hockey ikväll, Brynäs - Frölunda, med kotteA. Blir väl in och käka nått innan vi drar till Läkerol arena.
För att vara ärlig orkar jag egentligen inte alls vara social idag. Är trött i huvet och kläderna jag har på mig hatar jag for real. God, jag måste fixa ett par till svarta jeans... Mår fan inte bra om jag inte har dom på mig, hah ):
Fick svar på idrottsartikeln igår. Vill slå ihjäl någon. Behöver komplettera halva, jävla fittgrejer, jag orkar inte. Satt hur länge som helst och försökte göra den som den var och var rätt nöjd, men nu får jag inte ens ett E om jag inte fixar några grejer.
Fick ett C på matteprovet från förra veckan iaf, kände mig lite stolt sådär.
-
Tiden går segt och jag vill gömma mig. Hejdå.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu