I write sins, not tragedies

2011-12-10 15:05:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Har inte fått en kommentar sen den 21/11, är jag verkligen så tråkig eller? :@

John och Lisa är fortfarande här. De ska på hockey idag klockan 4 sen åker de hem och Angelica och Patrik kommer tillbaka till huset. Ärligt talat så har jag varit rätt osocial ändå, trodde jag skulle sitta där uppe varje minut som räknades, men nope. Hatar att alltid vara den yngsta och bli behandlad som om jag vore tre. Visst, de frågar mig hur skolan går och sådär, men det är i stort sätt allt. Fan, jag vill inte känna mig som det tredje hjulet hela tiden?

Oh well, hade tänkt fråga kottarna om bio idag eftersom jag inte vill sitta hemma, men den planen gick i bitar. Jävla skolgrejer som hela tiden är ivägen aögklmerjb. Ska i vilket fall inte sitta hemma idag. Har prov på måndag, men jag vägrar helt enkelt sitta hemma. Så är det bara.

Hejdå.

Kommentarer
Bella

BARA FÖR DET SKA JAG KOMMENTERA SÖNDER.

DIN.

BLOGG.



och tredje hjulet thingy händer alltid mig när både sara, sofia och jag är tillsammans. fucking. bullshit.



OCH BIO. SKA VI FAN GÅ PÅ IMRRON. SKITER I MATTEN NU HÖHÖHÖÖHÖHÖHÖH

2011-12-10 19:48:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu