för det regnar här i götet idag

2011-12-29 12:17:38 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


eller... det har snarare HAR regnat än gör. Men iaf.
Gick och la mig vid 9 igår och somnade rätt snabbt, ändå vaknade jag strax efter 11 idag. Det är ju stört hur mycket man sover ibland ): Rosa hade lämnat en lapp på bordet nere som jag tänkt, dock stog det något mycker tråkigare än jag trott. "Snälla Caroline. Glöm inte att vattna granen är du bussig. Kram RM" . Jo.. Men vad hade man förväntat sig liksom? HAH
Det låter som om någon knackar på dörren hela tiden, men egentligen är det en sån där jävla krans som blåser utav bara helvete :( blir ju rädd.
Oh well, ska ta en dusch nu och sen blir det antagligen ner på stan för att leta efter 4 Gott (godisaffär med typ... 400 olika sorter. Fuck yeah). Adios!

Kommentarer
Bells

HAHAHHHAHA

vattna julgranen

2011-12-29 14:49:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu