08:02 - wednesday.

2011-12-21 08:06:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter i skolan och väntar på att Angelica ska komma hit. Tvättmaskinen är igång hemma och jag sitter här i asfula mjukiskläder och är sinnessjukt trött. Har verkligen sovit alldeles för lite de senaste dagarna, uuh...
Sista dagen imorgon dock, och då är det idrott och sen får man gå hem. Blir då att packa klart helt och ta sig mot Söderfors för julfirande. Ska sova hos broder min fredag-lördag, torsdagen får vi se. 

Min hals gör fortfarande ont och detta är vad jag tänkt ha på mig på lördag. Deal.

Jättebra bild, verkligen *host*. Men det får duga

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu