still cannot breath properly >:

2011-08-23 18:27:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Men det är okej. Får såna anfall lite då och då, HAH
Uhm, alltså, jag har tänkt att jag ska uppdatera om skolan. Men jag orkar egentligen inte alls. Det har iaf gått bättre idag.
Både med tågresa och att vara social. Hittade en HP-nörd också, vilket är bäst <: Umgicks med henne hela dagen.
Och jag började faktiskt prata med en ny person vid namn Jakob idag, men det är svårt att hålla en konversation flytande när
JAG ÄR DEN ENDA SOM PRATAR.
Fick köra hänga gubbe också för läraren inte hade fler samtalsämnen och eleverna var idiotiskt blyga och tysta.
Så jävla awkward. Jag skrattade. Läraren sa också att "huvudingången bygger dom om så där är det mycket folk, så ni får gå in bakvägen istället. Det är bättre." Vilket fick mig att nästan bryta ihop. Ingen annan skratta. Mina kottar hade gjort det, det vet jag :(
Nej, nu ska jag fan kolla på en film och ta det lugnt. Känns skönt att kunna göra det måste jag säga :D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu