Look Gepetto, I'm a real boy!

2011-08-02 23:44:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Syster körde in mig till Sthlm trots att hon bara haft körkort i typ 2 veckor. Åååh, bäst ;__;
Blev problem och så väl på Hallongrottan, pga att bindern inte låg på just den affären utan mitt i centrum under pride. Fuck et, tänkte jag. Men han som jobbade där erbjöd sig att hämta den dom lagt undan åt mig och komma med den till Hallongrottan just för att vi åkt så långt enbart för den och för att jag inte kunde gå med kryckorna sådan bit. Åh, shit, gud vad jag älskar den mannen just nu! Tacktacktack! <3


Inte den bästa bilden, men den får duga ^^
Ska till Uppsala imorgon igen (helvete vad jag far runt). Ska till ackis och moder min ska hämta ut min plåt-plånbok med gammalt bankkort och ID hos polisen. Trevligt sörru. Och appropå det så måste jag duscha. Real bad. Helvete. Aja, lika bra att få det gjort. >< Bai!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu