I'm running from the Inferno.

2011-08-29 20:30:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jomen, lite uppdatering såhär om hur skolan har gått hittills är väl ändå något jag borde ta upp känner jag, HAH.
Trots att jag låg och snackade med Melinda till typ halv 4 igår natt så var det ändå rätt lätt att ta mig upp imorse, (var väl kanske för att jag i stort sätt sov under halva vårat samtal, HAHA).
Kom självklart försent, vilken nyhet med dessa jävla tåg. Men bortsett från det så var väl dagen rätt bra måste jag säga. Jag trivdes <: Mitt ord 'symaskinsolja' har tydligen blivit ett väldigt populärt ämne i skolan för lärarna och bland några av eleverna märkte jag idag på svenskan. Väldigt trevligt må jag säga. Känner mig som en kändis lite grann sådär. Klassen applåderade också för mig för läraren sa jag skulle ha credit över att jag pendlade så jävligt. <':
Media-lektionen innehöll inte så mycket mer än information och att vi skulle lära oss varandras namn egentligen, men den var rolig den med. (Man skulle säga sitt namn, sen något att ha med sig till en öde ö som började på första bokstaven i sitt namn, osså skulle man plocka upp personerna innan's information. Jag valde Civilklädd Panda. Oh, how people laughed. They liike me <3 :'D).
Blir även kallad för Charlie av lärare. Känns awesome. (3 Carro i klassen gör smeknamn okej).

Angelica väntar i telen nu. Jag ska snart duscha. Så bai! <:


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu