When you try your best but you don't succeed

2011-04-25 11:10:08 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ska till stan om en stund med Bella och Angelica. Ska försöka hitta badkläder antar jag och blir bio på kvällen <:
Jag kommer må total-skit dock. Har glömt min sportbh i stugan och vet inte vart den andra ligger nånstans här hemma, vilket leder till att jag måste ha vanlig bh på mig. Och ett u-ringat linne eftersom jag inte har några tröjor som känns bra. Dessutom ser mitt hår tjejigt ut, kort -ja, men tjejigt. Kan inte ha tjocktröja heller, då svettas jag väl ihjäl. Ååh jag orkar inte... Jag är inte en tjej i tankarna idag, så varför måste jag då klä mig som en...? Kommer ha ångest som fan i stan.

Shoot me now and you''ll do me a fucking favour.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu